Cns123 Benim kurtarıcım hurma.. Hem tatlı ihtiyacımı karşılıyor hem de besleyici. Bizde çoklu gıda alerjisi var. Sabahları zeytin galeta salatalık kırmızı biber ve bir meyve yiyorum. Ara öğünde türk kahvesi ve hurma yiyorum. Canım çikolata isterse hurmanın içine kakao koyuyorum çok güzel oluyor. Öğlen tavuk, balık ya da vaktim yoksa sebzeleri atıyorum düdüklüye türlü gibi. En kötü makarna yapıp ton balığıyla yiyorum. Ara öğünde çekirdek (sadece bu serbest) ve meyve. Akşam artık yemiyorum, elma vs yiyip bitiriyorum