Eymenismail Kızlar bebeğim 2 aylık olacak hergun yarım saatte bir kaka yapıyor ne bez dayanıyor nede piştiği iyileşiyor sürekli değişmeye çalışıyorum ama bu kadarı fazla değil mi pişik var bayadır sürekli yaptığı için mi düzelmedi tamamen
Babyone Eymenismail sudocrem kullanın o baya etkılı her bez degısımınde kullanın. Banyosunu hergun yaptrın. Bıde denız suyu ıyı gelırms gercı cok kucuk ama. Islak mendıl kullanmayın pemuk ve ılık su ıle temızleyın evınızn ısısı musaıtse poposunu ılık suyla yıkayın gunde bıkac bez degısımınde. Kala yapımıda hep normal karsılanıyo sanırım. Genede doktora sylemekte fayda var
Deletedmom348 Eymenismail Geçenlerde burda da okumuştum ve bir arkadaşım da söylemişti. Arko nem yeşil tüp kullanmış pişiğe. Hemen geçirmiş. Yaşarsam bende kullanıcam. Sudocrem boyun altı pişiğimizi geçirmedi o yüzden kafada eledim onu
Eymenismail Babyone banyo iki günde bir yaptırıyorum pamuk ve suyla siliyorum piştikten sonra normalde ıslak mendildi ama halen bitmiyor baya azaldı ama sonu gelmiyor