Merhaba arkadaşlar bebeğimde önce isilik benzeri şeyler çıktı ve bi anda yüzünde yaraya dönüştü çocuk doktoru bebek egzaması olduğunu söyledi bepantol egzamaya başlattı ama çok üzülüyorum egzama kaşınan ve acıyan birşeymiş yaşayanınız var mı içinizde yardımcı olur musunuz