Alya88 Ben sadece anne sütü ile düşürdüm. Gece 1,5 aati asla aşmadım. 1 saat uyuyor kalkıyordum zaten uyandırmak sürüyordu. Emziriyordum. Gece özellikle birde taze taze sağıp emdiğinin üzerine veriyordum. Gündüz daha sık emziriyordum, gak dese emzirdim. Geçti çabucak. Emzirmenizin üzerine sağarak tekrar verebilirsiniz. Kaşık,enjektör olarak.