Hanımlar kızım gaitasını yaparken ıkındı zor yaptı yani 7 aylık artık ek gıdaya geçtiği için mi katı oluyor sıvı yapıyordu bide dün muz verdim kahvaltı da oda zorlanmasına sebep olmuştur tam alıcaktım açtım yine ıkındı yaptı biraz daha ama böyle kılcal bi şekilde kanda vardı belliydi yani neden olmuş olabilir okunduğu için diye düşündüm ama başka bi sebebi var Mıdır yani olmazdı böyle 😔😔😔