Bende gidiyorm.Bebeğim 6aylıkken başladm tüm vücut.seans sınırı yok bitene kadar anlaştıö gittiğm yerle.saldigından dolayı baya bi ara verdik o nedenle azalmalar biraz geriledi ama gayet memnunum sonuçtan.Benm gittiğim yer önce buz lazerle başlıyo azalma olunca atışlı olana geciyor