Merhaba bayanlar acil bir sorum var. İstenmeyen kazara bir şekilde hamile kalma durumum oluştu. Bebeğim 4 aylık emziriyorum sütümden başka hiçbirşey almıyor sütümü biberondan bile almıyor. Ertesi gün hapı kullanırsam süte geçeceği gibi birçok yazı var. Bu konuda bilgisi olan daha önce emzirirken kullanmış olanınız varmı lütfen kullanan varsa yardımcı olsun alıp almamakta çok kararsızım henüz başka çocuğa hiç hazır değilim😔