minikoglumm Ben 1 sene sonunda bıkmıştım Ama haklıydım 1 sene ne demek o makinenin sesi , 2-3 saate 1 kalk sağ memeler şişip Ağrı yapıyor , oğlum süt içmek istemiyor zorla içiriyorum fln derken 1 sene sonunda artık yeter demiştim . Senin bebeğin çok küçük , henüz sıkılmaya hakkın yok malesef hem bu senin için de önemli ben birkaç kez mastit oldum ölüyorum sandım . Bebeğin tam boşaltamıyorsa memeyi mastit yapabilir sağmazsan . Zaten çok yakın zamanda memelerin terbiye olucak o zaman sağarken o kadar acı çekmiyorsun uçları hassas oluyor sadece ben lansinoh göğüs ucu kremi kullanmıştım işe yarıyor . Makine de önemli çekiş gücü çok önemli hastane tipi sağma makinelerinin çekim gücü çok fazla tam boşaltıyor memeyi