7.aydan bildiriyorum. İlk günden beri kızıma sütümü sağarak verdim ve vermeye devam ediyorum. Evet çokkk zor kaç defa mastit oldum hatırlamıyorum ve sürekli süt düğümlenmesi yaşadım sütüm aşırı yağlı olduğu için. Sabahlara kadar göğüsümü el masajı yaparak açmaya çalışıyordum. Süt sağarak azalmaz aksine makine tam boşalttığı için beyin memelerin boş diye algılayıp daha çok üretir. Zamanla sizin sütünüzde artar ve buzluğa koyarsınız. Sakın sıkmayın canınızı ben kendimi çokkkk üzdüm ama hepsi geçiyor. Akışına bırakın biraz. Gittiği yere kadar sağın sütünüzü sonuçta bebeğiniz sağlıklı olsun da her şekilde büyüyecek. Mama ya da süt. Önemli olan sizin psikolojiniz. Siz iyi olun ki bebeğiniz de iyi olsun. Sütten çok mutlu, huzurlu anneye ihtiyacı var bebeğinizin☺️ Ama sağım da en önemli şey sağdığınız makine. Ben amedanın hastane tipini kiraladım aşırı memnun kaldım. Daha önce medelanınkini kullanıyordum ve uçlarım yara bere içindeydi bu makineye geçtim ve rahatladım.