Ummuhanjeso Merhaba kızlar. Bebeklerimiz için kışlık kıyafetleri İnternet üzerinden hangi siteden alıyorsunuz? Memnun olduğunuz siteleri yazar mısınız rica etsem. Pandemi den dolayı çıkıp alışveriş yapmak istemiyorum. 🤗🤗
_Zeynep_bebek Ummuhanjeso ben en ucuz bebek. comdan aldım canım güzel kıyafetler var fıyaatları iyi indirşmde oluyor arda takıp etmek gerek
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Ummuhanjeso Ben lcwaikiki’den aldım herşeyi. Yazdan aldım. Çok uyguna geldi. ☺️
PonciKom Ummuhanjeso lc waikiki ıkı uyku tulumdan basladım aLmaya bnm kız dogdugundan beri battanıye tutmuyor hep uyku tulumu alıyoruz bakalm basladk uyku tulumuyla biberon gihi bısey bızım ıcın 😬
birbulutannesi Ummuhanjeso instagram @enucuzbebekmarket 4 aydır alısveris yapıyorum hem çok uygun hem ürünleri çok güzel ben çok memnunum böyle ucuzluğa böyle kalite çok iyi
Guligul Ummuhanjeso ebebekten aldim sonbaharliklarini. Urunleri guzel memnunum isimi goruyor. Corona sebebiyle magazalara gitmiyorum zaten uzun bir sure daha gitmeyi de dusunmuyorum.
Ayzmm Instagramda cok site var ama lcw cok cesit var herseyi bulabilirsin ben yeni siparis vermistim lcw tek sorunu bedenler buyuk biraz😊
Deletedmom_16 Ummuhanjeso Gap, Carter’s ve HM’den alıyorum sadece. Fiyatları biraz yüksek ama çok güzel ve kaliteli ürünleri.
Sonsuzask_06 Ummuhanjeso lc wakiki civil bugün tulum getirdim Civilden de kilotlu çorap ve hırka. Aldım