serebro Bim denedim emiciliği iyi kalıp küçük ama cildi ıslak bırakıyor. Çişi içine hapsetmiyoe altı kuru kalmıyordu. Benim için dezavantaj oldu. Şok denedim, poşrt gibi bir kere çiş yapsa ikinciyi sızdırdı, kakasını zaten hiç emmiyordu. Ben ikisini deneyimledim baby turco,canbebe, sleepy hepsinde aynı problemleri yaşadım. Lastik izleri de bacagını yara yapmıştı. Şuan evy baby kullanıyorum çok memnunum. ☺️