Bebelac gold kullanıyorum canım 7 aydır . Kim söylediyse bence her bebekte değişir bu durum . Asıl olan bebelac gold un içeriği daha temiz daha çabuk gaz çıkarttırıyor ve kabız yapmıyor . Hangi mamayı denediysem ya gaz yaptı yada kabız . Çok memnunum diyebilirim