Kızlar oğlum iki aylık iki gün önce sağlık ocağına gittiğimizde bıngıldağının çok hızlı kapandığını söylediler.(1/1 bölümü kalmış.)Böyle birşey başına gelen var mı? Kendi doktorumuza danıştık kafa boyutu normal boyutlar içerisinde takip ediliyor dedi.İnternetten araştırdım kötü şeyler yazılmış.Bu konu hakkında bilgi sahibi olan arkadaşım varsa bilgilendirirse sevinirim🙏🙏