nurhayatervaras merhaba ne sorunu yaşıyorlar acaba ? Benim bebeğimin besin reddi var ağır reflü ve alerjisinden dolayı 3. Ayından beri herşeyi reddediyor bebekken oyuncaklarla kartlarla anne sütünü kaşıkla verirdim şimdi hiçbiri fayda etmiyor pütürlü zaten istemiyor zar zor bazen oyuncakla bazen telfnla çorba ve anne sütü veriyorum kaşıkla o da tlefna baksa da istemiyor sürekli kustuğu için benim de için rahat değil yalnız ama bu sefer de aç kalıyor çaresiz kaldım ne yapıcam. Bilemiyorum :(