Mrym66 bende de ilk zamanlar aynıydı sarılık yoktu ama başlangıcı vardı sürekli emzirmeye çalış uyart sağma makinası ile sütünü sağ 2 saate bir çoğalması için olmadı biberonla verirsin ilk zamanlar onu anlattığın zaman ama senin kendinide uyanık kaldığı zamanlar tuttur mama verme bence zaten bebeğin midesi küçücük sonra o düzeyi atlattığı zaman çenesi geliştiği zaman sknti olmuyor uykudayken bile emzirebiliyorsun sağ ve sütünü çoğalt mama verme alışacaktır bu günlerde geçer ben göğsümü 20 gün tutturamadım tutmuyordu uyanmıyordu ayağını skiyordum uyarmaya çalışıyordum yine uyanmiyordu herşeyin üstesinden geldim zor oldu ama başardık çok şükür herşey geçiyor annelik fedakarlık gerektiriyormus çok sabırsız birisiyim ama insanın kendi evlâdı olunca herşey için sabrediyormuş rabbim bebeğini sana bagislasin hayırlı bi şekilde büyütmeyi nasip etsin inş sende atlatırsın zor zamanlari