Tky58 cok sukur canim ikizlerim bronsit olmustu rota virusunu yan odamizdaki baska bi kız cocugu olmustu benimkiler iyi cok sukur hamdolsun ama o cocugun hali perisandi yani cok uzulmustum cocuga hafif atlatiyomus olsada kusma falan degil normal ishal olmus gbi oluyomus arada ateslenebilir sadece ondada fitil atilinca onunda önune geciliyo demisti doktorumuz sordum ben ama yaptirmayinca yakalanirsa cocuk illaki hastanelik oluyomus ve en az 2 gun hastanede kalmak zorunda oluyosun malesef 😢