Merhabalar. Benim bebeğim 3 ay 3 günlük şu an. Doğduğu zaman sarılık 10 du bir ay sonra 5 e düşmüştü. 2 buçuk aylıkken kan ve idrar testi yaptırdık sarılık hala 5 ti. Doktorumuz idrar yolu enfeksiyonu olabilir dedi. Benm sorum şu bebeği uzamış sarılık geçirenler kaç ayda atlattı. Bunu sormamın sebebi şu biz torbada idrar verdik onu verirken pislik bulaşıp idrarda enfeksiyon çıkmış olabilirmiş. Garanti olsun diye sonda ile mesaneden idrar alınıp test yapılsın dediler ben de korkuyorum. Lütfen bilgisi olan söyleyebilir mi nasıl oluyor bu işler ?