Merveberi Arkadaşlar bebeğim 8 aylık şuanda ve kalbinde 6mm açıklık var ameliyat olucak lütfen bebeğim için dua edebilirmisiniz
Esrayusra Merveberi çok geçmiş olsun rabbim şifalar versin benimde bebeğim 7 aylıkken kalp ameliyatı oldu sizi çok iyi anlıyorum
Mrva Merveberi Rabbim acil şifalar versin inşallah .geçer insaallah Allah dermansız dert vermesin Benim oglum da hasta dua edin .
Srplsrpl Merveberi merhaba biliyomusunuz çok şanslısınız bebeğiniz ameliyat olup iyileşecek. sizin adınıza çok sevindim bebeğiniz için dua edeceğim. benim kızım 11 mm vsd ile doğdu. Ama deliğinin yeri o kadar kötüydüki kapatamadılar. Önümüzde bir ameliyat daha var. Yani beterin beteri var arkadaşım inşallah allahım şifasını verir.
Merveberi Mrva gecmis olsun cnm her zaman dualarim tum Bebeklere , cocuklara Hasta herkesle beraber atlaticaklar insallah
Merveberi Hiç bir zaman kötü düşünen birisi olmadım oğlumuda fallot tetrolojisi mavi bebek hastalığından kaybettim 15 gün küvezde kaldı ama Allah’a şükür kızımın durumu ona göre biraz daha iyi ameliyatla düzelir inşallah çok saolun
Yasemin__012 Merveberi benim oğlumda 7mm VSD vardı kaç doktor gezdiysem kapanmaz dediler en son 4 aylıkken ameliyat oldu şuan 12 aylık durumu çok şükür iyi atlattık. Sizde korkmayın bebekler çok güçlü mekanizmaya sahip demişti doktorum gerçektende öyle rabbim şifa versin
Esrayusra Oykuduru vsd kardeşim de vardı o da ameliyat oldu içinizi ferah tutun rabbim çaresiz dertler vermesin acil şifalar diliyorum 🙏🙏
Merveberi Yasemin__012 benim gittiğim doktorlarda kapanmaz dedi inşallah benim kızımda atlatır gerçekten çok zor bir süreç ne yaşadığını sadece aynı durumda olanlar anlayabiliyor 🙁
Srplsrpl Yasemin__012 merhaba. Ameliyat ile delik tamamen kapndı mı ? Daha sonra kilo alım durumu düzeldimi acaba.
Ocean30 Merveberi canınızı sıkmayın benim oğlum da aynı hastalık vardı ameliyat oldu iyi çok şükür, kendimizi yıprattığımızla kalıyoruz . Unutacaksınız bile içiniz rahat olsun her şey geçiyor.
Gamzeaksak Merveberi bebeğiniz şuan durumu nasıl bizim de 6 mm delik var darlık var ve atar damar yeri farklı
Srplsrpl Bebus deliğin türü yeri herşey farklılık gösterir demişti bana doktorum. Yine de bir kaç doktora göstermenizde yarar var. Vsd ler 3mm yukarısıysa genelde kapanmıyor diye biliyorum bende.
Merveberi Srplsrpl allah yardimcin olsun cnm cok uzuldum inanki ama iste dertsiz insan yok beterin beteri var dedidigin gibi rabbim tez zamanda iyilestirsin insallah kuzunu gecmis olsun 🙁
Bebus Srplsrpl doktor bana kapanır dedi ama yinede herşeye rağmen 5ay sonra tekrar kontrole gelin dedi
Merveberi Srplsrpl bizimki Kapanmadi 3 mm di dogdugunda Suan 7 ay 20 gunluk 6mm olmus delik ameliyat olucak bu ay
Yasedem Merveberi rabbim şafi ismiyle şifa versin kalp rahatsızlığı her yaştan kimde duysam içim acır inşallah tez zamanda beklenmediği kadar sağlıklı bir ömüre adım atar yavrun geçmiş olsun