Melekler Anneler 10 aydır kızım sadece sağ göğüsümü emiyor solu doğduğun da bi kaç kere aldı bıraktı bende üstüne düşmedim. Şuan omda da süt var uyku arasında emzirsem tutuyor emse bi sıkıntı olur mu süt eski falan okur mu acaba tadı bozulmuş ?
Melekler Elmasekerim15 yarım çay bardağı kadar çıktı sagdım rengi sağ gögüsüme göre biraz daha sarı ama sıkıntı okur mu acaba
Mertbebek Benmde oyle sarı süt gelio ordan emio yüzünü burusturuo tadı ekşi heralde bırakıo Emmeyi snra