OzgeOzkan tiniminianne öne dönük kullanıma ne zaman gecebiliriz acaba ? Bende aldım bu arada kangurudan teşekkürler 🤗
tiniminianne OzgeOzkan biz 4 aylığız henüz dışa dönük hiç denemedim ama sanırım 6. Ay itibariyle diye video vardı youtube da güle güle kullanın 🤗