Goktug1651 s_koc hergün bi bardak kahve içiyorum ama daha hiç sıcak sıcak içmek nasip olmadı bebiş kokuyu duyuyo heralde hemen emmek istiyo.ılık kahve lüksüm oldu😀
DenizDamla s_koc 20 gün bir emzirme sürecim oldu mama+meme gittik 20 gün boyunca ondan sonra bir daha emziremedim.Hamileyken de,emzirirken de çay içtim.Çaysız duramam.🤷🏻♀️
Ikrazumra19 s_koc hergun 1 fincan kahvemi ictim kahavltida mutlaka 2 bardak filanda cay icerim bir sknti yasamaadim
s_koc Ikrazumra19 ben de aynı sabah 2 ince belli bardakta çay öğleden sonra da 1 türk kahvesi 😊 yeni yeni başladım. Bir bu keyfimiz var zaten 😋
Ikrazumra19 s_koc aynen valla birde ben kahvaltida ne bilim cay oldan yiyemem oyle meyve suyu ile filan cay olsa yai 2 bardakta olsa🤗