Bebegimin agiz kenarinda acik pembe renkli cok kabartisi olmayan dokuntuler var. Bu dokuntuler bazen kuruyor ve pul pul oluyor. Dis cikarma belirtisi yaziyor ama kizim 9 aylik olmasina ragmen baska hicbir belirti yok 🤦🏼♀️ Ayni zamanda cok salyali acaba kendi salyasi mi dokunuyor? Bu arada besin alerjileri de genelde agizda gorunurmus. Bu ara yeni bi sey de vermedim uzun suredir var. nedir sizce? Foto koymayi beceremedim