delibirhatun asla tavsiye etmem 3-4 parça bisey almıştım yaz başlangıcında elimde patladı kaldı öyle çocuk bedeni gibi beden yapmışlar 38 beden ama 11-12 yasa anca olur paranızı çöp etmeyin biraz arastırdığımda o dönem instagramda da aynı yorumları gördüm benim gibi mağdur çok insan vardı kumaşı da hiç iyi değil üstelik öyle olduğunu bilsem adla almazdım ki aldığım parçalar da ucuz indirimdekiler değildi düşünün benim aldıklarım öyleyse ucuz olanlar nasıldır dedim belki düzeltmişlerdir ama benim ilk ve son alışım oldu