Selamınaleyküm hanımlar. Benim yiğenim 17 aylık ve 8 kilo anca var. Aşırı iştahsız sadece anneyi emiyo ne bi yemek ne bi mama hic birini yemiyo zorla yedirmeye calisiyoruz sanki canindan can aliyoruz o derece ağlıyo özel mama verdi doktor yok içmiyo sadece anne sutu cok zayif ve boyuda kucuk ne yapmamiz lazım kendi bebegi ya da cevresinde böyle olan bebek var mi sadece benim yigenim mi böyle 😔