Papatyaseverrrr 2 aylik bebegim var ve dogumdan sonra 1 defa adet gordum 8 gun geciktimm cok korkuyorum var mi ayni durumda olan
Sum87 Papatyaseverrrr test alıp içinizi rahatlatın 1 seneye kadar normal deniyor ama ben hiç düzensiz olmamıştım o zamanlar belli olmuyor yani 🤷🏼♀️
Btlbrssk Papatyaseverrrr bende kırkım çıktıktan sonra adet oldum şimdi kızım 3 aylık ve adet olmadım geçen hafta evde test yaptım negatif düzensizlikler normalmiş 6 aya hatta 1 yıla kadar görmemek normalmiş
Papatyaseverrrr _tospikannesi adet belirtileri var ama kanama yok buda beni biraz tedirgin etti ayni durumu yasadiginiz oldu mu
Papatyaseverrrr Sum87 bugun olmazsa yarin kesin yapacagim test uyku dahi uyuyamiyorum dusunmekten bebegim cok kucuk henuz
Papatyaseverrrr Btlbrssk peki adet olcakmis gibi bel ve kasik agrilari normal mi acaba danistiniz mi hic birine
Btlbrssk Papatyaseverrrr hayır danışmadım etrafımdaki herks olmazsın diyor normalmiş yani bende anlamaıdm en iyisi gidip kan testi vermek sizde öyle yapın bence
Btlbrssk Papatyaseverrrr yoktur o zaman ben normal test yaptım negatifti umarım yoktur benimde olsa bence en azından silik çıkardı diye düşünüyorum