Mrblar sevgili anneler benm 2 gün sonra 10 ayına giricek olan bir kızım var. Dün akşam saat 9 civarı uyuttum kızımı beşiğine koydum yatak odasında bambu beşik var ona yatırdım babası oturma odasında içerde die bende balkonda fındık ayıklıodum aradan tahminim 1 saat geçmiştir sonra kalktm babası ve 5 yasındaki oglum uyumustu eşimi kaldırdım dedm cocugu yatır bende kıza bir bakim yatak odasına geldiğimde kızımı yatakla beşik olan yerin karşı tarafında otururken buldum ve şok oldum elim ayağım buz kesti neden diyeceksenz ne bir ağlama gözlerde kırmızlık yada düşme izleri hiçbişi yoktu bakrıgımda oturmus gözleri ovusturuodu sadece o korkuyla kucagıma aldım eşim aglama sesi duymadıgını eğer düşse bir cıgırtı kopardı öle bişi olmadıgını söledi o beşikten nasıl indi hadi benm yatagıma abanıp indi diyelim yataktan nasıl indi çnkü daha inmeyi bilmiyo koltuktan inmeyi bilmio bir türlü açıklık getiremiom ya yüce rabbimin mucizesi bir şekilde korudu diom yada Allah korusun başka başka seyler aklıma geliyo cok cok tuhaf bir durumdu gene ben tabiki düşmüştr belkide aglamamostır die 1 saat felan hareketleri takip ettm cok şükürki su andada iyi gayet normaliz ama ben hala allak bullagım gercekten