Merhabalarbugün bebeğime 6.ay aşısı yaptıracağım aranızda yaptıran var mı okuduğum kadarıyla 3 tane yapılıyormuş iki bacak bir kol mu yoksa üçüde bacaktan mı yapılıyor aynı bacağa 2 aşı vurulması durumunda bacakta şişme oluyor mu? Ağızdan aşısıyıda aynı gün mü yaptılar(opa) aşısını