Ozgeackgz-0 Oğlum sürekli yemek yedirirken mama kaşığını almaya çalışıyor engellemek yanlış bir davranış mı ? Eline verincede masaya falan vuruyor kaşığı ağzına götürmüyor yani
Mumtehine Ozgeackgz-0 Ellerine başka kaşık veya materyal verip elimdeki kaşıkla yediriyordum ah yavrukuşum şimdi 13 aylık kendi elleriyle yiyor🤗🌷
iremceren Ozgeackgz-0 bi kaşığı eline veriyorum diğeri ile de ben ağzına veriyprım bazen kaşığı ağzına götürüyo o sırada bnde veriyorum kendi yediğini sanıyo 😅