SeverusSnape Seherronya evet gerçekten pahalı, ben instagramda yabancı bi hesap takip ediyordum bulursam paylaşırım sizinle de, evde kendi imkanlarımızla yapabiliceğimiz çok güzel aktiviteler gösteriyordu. Yani gerek yok o kadar para verilmesine bence😊
Deletedmom348 Seherronya Evet pahalı. Ara ara indirime giriyor demişlerdi bana. İki ay önce indirimdeydi. Alıp diyor toplu koyun eve. Bende öyle anlamı olmaz dedim
Mom567 Seherronya arkadaşım indirimden yararlanıp 300 e mi ne almıştı o zamanlar almadım pişman oldum 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
shmsevval Bende almak istiyorum o setlerden ya bi başlayamadım bebeğime etkinlik yaptırmaya çok hevesliyim en kısa zamanda temin etmeyi düşünüyorum ☺️
Seherronya Mom567 basaran nisa var canım çok tatlı bir kadın :) kızıda sanırım 1 yaş belki ilgini çeker paylaşımları
Bayan_oren Seherronya canm bn kızımda almıştım çok pahalı ve içeriğinde de yeterli bişi yok o kadar paraya bn beğenmedim açıkçası 9 dan 14. Aya kadar var bnd düşürsen 50 ye verem sana 😅
Seherronya Bayan_oren seni gidi gidi 😂😂😂 aklımda olsun kuzum biraz daha araştırayım ama almayacak gibiyim şuan 😂😂
Bayan_oren Seherronya vala buna para vereceğime evde olan malzemelerle bi sürü etkinlik yaptırabilirsin biz kızımla 1,5 yasından beri öle evde etkinlik yapıyorz suan 3 yaşında 😂 boşver alma bundan para tuzagı ben yandm sen yanma 😂😂
Denizanne Seherronya biz daha dün konuştuk temsilcisiyle. Ödemeyi tek seferde çekiyorlarmış 3-4 bin civarı bi paradan bahsediyoruz. bi de sadece bilgi almak için aramıştım ama hadi hemen abone olun ben telefonda bekliyim hemen kayıt yapalım diye sürekli ısrar edince işkillendim. Ve istemedim
Mom987 Seherronya Gereksiz pahalı bence 😊 Bir de ben 9. aydan niye başlıyor diye araştırdığımda yanlış hatırlamıyorsam 9. ayda bebeklerde emekleme süreci başladığından bahsediyordu garip geldi bana. Evde de aktivite oluşturulabilir ucuz yollu 😌 hele bebek çabuk sıkılan bir bebekse pek işe yaramaz çöpe gider 104 tl😁
Seherronya Mom987 gide valla benim yaramaz kızım anca tırmanmaktan falan zevk alıyo bütün gün koltuklarda :///
Denizanne Mom567 bana çok güvenilir gelmedi ya sürekli hadi telefonda bekliyim ben sizi sonra işlem oluşturalım abone olun vs diye ısrar etti temsilci. Sonrada instagramdan araştırırken kullananların hep fenomenler olduğunu gördüm. Muhtemelen ücretsiz reklam amaçlı temin ediyorlar 600-700 den aşağı beğenisi olmayan insanlar. Bilemedim biraz mide bulandırdı