_tospikannesi Lidya22 canım tek anne sütü alıyor ise müdahale etmiyorlar çünkü hareketlendikce 1 yasa doğru normale dönüyor endişe etme besle bebeğini 🧿
gezentianne Lidya22 Doğum kilosuna göre iyidir. Anne sütü alınca bişey olmaz bizimki 3100 doğdu 4 aylık kontrolde 8 kiloydu. Ama suan 6 aylık 8800 artk cok yavaşlıyor…ve aşırı hareketleniyor eskisi gibi almayacak dedi dr
SheShines Maşallah😍 anne süttüyle sadece besleniyor ise kilo alımı süper ama biraz fazla Olabilir doktoruna danışsan iyi olur canım🙏🏾