Arkadaşlar selam
Bebeğime doğduğundan beri Sleepy kullanıyorum. Fakat bezi biraz uzun kalınca poposunun arası biraz pişik oluyor kızarıyor. Bunu farkettim şu son 2 haftadır falan.Molfix daha önce denemiştim bana daha iyi gelmişti sanki.
Şimdi Molfix Pure&Soft bezler Carrefoursa da indirimde olduğu için tekrar alıp denemek istiyorum. Bebeğim 2 ay 24 günlük 6-6,5 kg arasında tam net bilmiyorum ama sizce hangi bedeni alsam? Sleepy de 3+ kullanıyordum. Molfix 3 mü almalıyım 4 mü?