hilaliii https://imgyukle.com/i/xyCoWs Bebeğim şuan 4 aylık ama 2 ay aşısının olduğu yer bu şekilde olmaya başladı içinden beyaz irin tarzı sir sıvı çıkıyor sıkmadığım halde. Normal midir
Efemm hilaliii iyi tutmuş aşı canım bizim ki birgün bir kadanı avuc dolusu olur yanı el vurmayın siz yeter
Kavruuukk hilaliii doktorumuz bizi bilgilendirmisti ama çoğu anne bilmiyo sizinkiler soylemdi galiba bizim daha olmadı ama dört yada bes aylikken sisip iltihaplı olcak korkma demişti
Aynurince hilaliii normal cnm endişelenme o iz ömür boyu kalacak büyük ihtimalle seninde kolunda vardır.
Ayzmm hilaliii canim bende az once 2. Ay asisi yaptirdim ebe 1 2 ay sonra yara olup kabuklanacak endiselenme dedi👍