Urazim bağırsakları çalışıyor canım seslerin gelmesi çok normal, sırt üstü yatırıp karnına ve biraz aşağısına doğru masaj yapabilirsin veya koluna yüzükoyun yatırıp elini karnına koy, bu pozisyon çok rahatlatıyor bebekleri. Bir beze ütü basıp karın ve karnın biraz aşağısına doğru koyabilirsin veya sıcak su torban varsa ayaklarının altına koyabilirsin. Bebeklerin kakası zaten hafif cıvık olur.. Eğer kızarıp bozarıyorsa ıkınırken biogaia tavsiye ederim, ben memnun kaldım 24 saatte bir 5 damla şeklinde veriyorsun. Beraberinde gaz damlası da kullanabilirsin