Benim baştan beri öyle hergün yapan bebek değildi günde 1 kere yapıyordu,2 aylıktan sonra 2 3 günde 1 yapar oldu hem anne sütü hem mama alıyor,çok huzursuzsa eğer z.yagi sürebilirsin makatina1 çay kasigi da içir bisi olmaz biraz ben öyle yapmıştım akşamına beline kadar yapmıştı ama anne sütü alan bebek için normalde kabul ediliyor.