Hayırlı günler hanımlar o kadar kötüyüm ki direk konuya giricem kızım bugün tam 11 aylık oldu üç gündür gece uykuları dehşet kötü Alt dişleri çıktı sorunsuz üst sağ da çok sorunsuz cıktı fakat sol taraf. Kaç gündür kabarık hala patlamadı huysuzluga uykusuzluğa herseye razıyım isterse sabah kadar oturalım beni kahreden beslenme kısmı normalde meme aşığı meme delisi bir bebek sütümle doydugu için ek Gıdayı pek almıyor fakat iki gündür memeyi de reddedıyor 😢😢 örneğin dün akşam 9 da emdi bide sabah 8 de gece 4 de uyandı sabah 9 a kadar uyumadı şuan bir saattir uyuyor gece uyanınca emmediği için sakinlestıremıyorum çok köye inanın iki günde yere yapıştım resmen dediğim gibi normalde emmesi çok iyi bu arada dün akşam hastaneye gittik her ihtimale karşı şükür idrarı temız kulakları temız bogazında birsey yok yani sadece o patlamayan diş yüzünden mi böyle yoksa başka birsey olabilir mi Emmesi düzelir mi uykusu eskıye döner Mi ne olur başına gelenler atlatanlar cevap yazsın inanın çok çok kötüyüm