Arkadaşlar merhaba bn kızım doğmadan önce besık aldım sureklı taıncı olucaz dıye park besık tercıh ettım Kızım doğdu ame besıkte uyumadı hiç sevmedi hep memede uyuyor yanı ıkı üç kez koydum besıge toplasan o yüzden satmak ıstıyorm acıl dememın sebebi tasınıcam başka eve gecıyorm besıgı katlıycam kaldırcam markası kanz bebe çok kalıtelı sağlam kullanışlı almak ısteyen yrdımcıda okurum fıytaa yazmanız yterlı