Semam Ada__minikkelebegim Valla bana doktorumuz aç karnına yap dedi sabah yapmıyorum ben hani o ilk kalkma anında zaten direk meme istediği için yapamiyorumda ilk emmesinden sonraki emzirmelerimde yapıyorum ac karnına faydası ne bilmiyorum ama 😂😂 bende ne duysam onu yapiyom tecrübesiz olunca 😂😂
Ada__minikkelebegim Semam ne zamana kadar sürer bu gazıyla uğraşırken bide bu cıktı ama bu gazdan beter
Semam Ada__minikkelebegim Bizimkininki 10 gündur felan geçti simdi arada bir oluyo burnu tikali olunca sureklo devam et o serum fizyolojige bakalım tez zamanda düzelir inşallah seninkide yaa
Ada__minikkelebegim Semam boğazına indi bugün gene yaptım belki boğazına kaçar deniz suyu öksürürse çıkar diye çıkmadı hirliyor resmen bogazda duruyor öksürmesi için yapicak bisey bulmam lazım burnu açıldı ama boğaza indi orda duruyor