Kızlar evim rutubet yaptı yatağımda hafif bir koku vardı evi sarmadı ama ben fazla hassas olduğumdan bi tıkanıklık yaşadım. İlk hafif boğaz ağrısı oldu temizlik yaparken tozla dahada tıkandım. Akşama doğru koku ve tat almamda bir eksiklik olduğunu hissettim. Tam alamıyor değildim ama zorlanıyordum. Sabah kalktığımda ise hiç koku alamadığımı farkettim. 2 saat sonra açıldım ama çok tedirgin oldum. Sizce bu dönemde hastaneye gidip test yaptırmalı mıyım? Bu arada 2.5 aylıkta bebeğim var 🥺