Biz hem sarilik icin hemde bebekler ilk doğduğu zaman karanlikta birakilmaz diye acik biraktik. Daha sonra abajur kullandik. Ama sarılığa cok etkisi yok ışın tedavisi görmesi lazım. Bu suya altin atmak isik acmak falan etkisi olmayan seyler ama insan belki bir ihtimal diye yapıyor 😊 sarilik için ellerini ayaklarini vucudunun gunes gormesi de iyi geliyor