Ardenkus
meraba .benimde bebeğimde doğduğu günden itibaren vardı biz bir haftalıkken hastaneye götürdük bizdede sınırda çıktı fototerapi aldıktan sonra 9 a düşmüştü derecesi taburcu olduktan bir hafta on gün falan sonra tamamen geçmişti zaten doktorumda sarılıkta ilk on beş gün çok önemli on beş günü atlatırsa sarılık kendiliğinden geçiyor demişti. yanlız taburcu olduktan sonra bebeği sık sık emzirmek gerekiyormuş ben öyle yaptım.inşallah sizin bebişinizde şifa bulur sizde rahatlarsınız 🙏moralinizi yüksek tutun sizi çok iyi anlıyorm bende çok kötü günler geçirmiştim bu yüzden🥴