7 aylık oğlum var yakın bi dönemde işe başlayacağım biberon ve alıştırma bardağını reddetti hep hala daha devam bu durum. Uykusu geldiğinde emmek istiyor. İşe başlayına kadar bu duruma bi çare bulup alıştırmam lazım. En azından biberon alıştırma bardağını alsa sağıp bıraktığımda içebilir. Nasıl alıştırdınız. Ya da nasıl emmeden uyumasını sağladınız 🤷♀️