Kızlar oğlum 3 ay 22 günlük 4 ay yani.. Önceden böyle değildi 20 gündür felan allahımmmm vücudum sızlıyor resmen heryerim ağrıyor kucak ister beğenmez beşikte uyumaz bebek arabası istemez oyun parkına yatırırım çığlık atar salıncakta 5 dk en fazla. Herşeye mızmız bir de sünnet oldu o eklendi. 4. Ay atağı mı ne anlamadım sadece benim çocuğum mu böyle.. Sizde de var mı mızmızlık memnuniyetsizlik normal mi bu?