Ya ben covid e yakalandım maalesef bi 10 gğn felan oldu daha önce post açtım bununla alakalı gören okuyan bilir bebeğim daha yeni dün bir aylık oldu 🥺bana hastanede bi ilaç verildi yakalananlar bilir plaquenil diye sıtma ilacı diye geçiyor.Bu ilacı kullandığım süre boyunca bebeğimi emziremedim ve bugün başka şehirde yaşayan bi arkadaşıma aynı ilaç verilmiş ve bu ilaç çok etkili süte geçiyor 5 6 ay boyunca felan bebeğini bu yüzden sütten kesmelisin demişler bebek ölümüne sebep olacak bi ilaç demişler. Ama bana böyle bir bilgi verilmedi emzirdiğimi söylediğim halde🥺 Varmı bilgisi olan varsa benimle de paylaşırlarsa çok mutlu olurum ☹️