Arkadaşlar benim oğlum 7+13gunluk 3 gündür ateşi vardı Bebelac mama aldım bir türlü içmiyor kassikla zor zoruna ağzına dikiyorum nasıl alistirabilirim biberonla sudan başka bişey içmiyor ne yapabilirim bana bı yardımcı olun biraz zayıfladı dış çıkartıyor sanırım doktora gidiyorum bişey demiyorlar yardımcı olun lütfen