yemekseverdiyetsevmez Kızlar bebeğim 3 aylık önce kolunda vardı şimdi sırtında da çıkmış nedir b yardım edin https://imgyukle.com/i/xyks40
zerroya yemekseverdiyetsevmez yani eğer kaybolmuyorsa ve çoğalıyorsa vitiligo gibi gördüm Allah korusun inşalla değildir tabi geç olmadan bi doktora görünün derim geçmiş olsun
zerroya yemekseverdiyetsevmez çoğalma varsa sıkıntı bence direk doktoruna git hatta gerekiyorsa bi cildiyle doktoruna bile görün derim ihmal etmeye gelmez
Ece_cavus2019 Doğduğunda vardı doktor takip etti büyümüyor dedi korkulacak Bi durum yok dedi aynı sizinki gibi beyaz duruyor ten renginden
yemekseverdiyetsevmez Ece_cavus2019 vitiligo daha beyaz oluyormuş sanırım bizim var mıydı fark etmedik ama yeni çıktı sanki bunlar
yemekseverdiyetsevmez Koalammm görmüş müydünüz daha önce vitiligo daha beyaz oluyormuş sanırım Oğlum çok terliyor genelde terlediği yerlerde çıkmış hep mantar olabilir mi
Koalammm yemekseverdiyetsevmez evet kuzenimin oğlunda vardı aynı bu şekildeydi bir de dikkat edilmedikçe başka yerlere daha atıyordu