Biokim Kızlar bebegim 2 aylık burun tıkanıklığı ve öksürük var.Burun için serum fizyolojik kullanıyoruz. Öksürük için bir ilaç kullanmıyoruz. Doktor vermedi.Gecicek dedi.Ama o öksürdükçe benim için acıyo😭😭😭 öksürüğün geçmesi için önerileriniz var mı?😭😭
Oykubetul Soğanı ikiye böl ve karanfil batir üzerlerine baş ucuna koy canım 😘 gecmis olsun bu arada insallah iyilesir