EfeD30 3 ay 10 günluk oğlum var buhar makinasıda kullanıyoruz gece kaloriferden kuruluk olmasın boğazı tıkanmasin diye ama sürekli hıkırtı var boğazında balgam gibi burnuda tıkalı. Iştahıda azaldı bu sebepten mi diye merak ediyorum. Sağlık ocagındaki doktora baktırdik 2 gün önce göğsünü sırtını dinledi bisey yok dedi 1 hafta öncede hastanede doktora sormustuk bisey yok boğazıda temiz demisti. Ama gecmiyo sanki sürekli boğazında balgam var gibi burnunuda temizliyorum baska napıcam bu balgamı atması gerekiyo belki ondan da mamalarıni icmiyo 😤
MirzaAta EfeD30 benim oğlumda öyleydi doktora götürdüm her seferinde bişey yok dendi. Dün fenalaştı ve sonuç hastane yatış verdi bronşit olmuş siz siz olun bikac doktora goturun
Deletedmom412 EfeD30 serum fizyolojiği düz yatırarak sıkın ve çekmeyin yutsun yutması iyi bişeymiş ya kakadan ya kusarak atıyo. Ben önceden yan çeviriyodum sıkıyodum sonra sırt üstü çevirip hafif hafif vuruyodum. Ama doktorum yutsun iyi bişey dedi
Ddd00 EfeD30 hırıltı bir çok bebekte olabilirmiş biz de gittik her defasında aynı şeyler söylendi kbb doktoruna göstercem ben
Ada_kiz EfeD30 canım soğanı yarım kes üstüne karanfil batır beşiğin kenarına koy ben çok faydasını gördüm
EfeD30 MirzaAta bende bronşitten korkuyorum balgam ciğere inebiliyomus ama yok bisey diyolar 😥 baska bi doktora daha götüreyim
EfeD30 Deletedmom412 birer damla damlatinca bile cok baģırıyo diyorum boğazîna gidiyoda canımi aciyo diye yada ben mi fazla damlatiyorum diye öyle yapayim damlatıp çekmeyeyim o zman insallah ise yarar
sinemyilmaz27 Deletedmom412 serum fizyolojik asla düz yatırarak sıkılmaz boğazına genzine kaçar Allah korusun bizim doktorumuz özellikle söylüyor 45 derecelik açıyla uygulayın diye
Ddd00 EfeD30 Bizde de öyle sanki balgam var gibi ama her doktor bilmiyor kkb doktoruna götürecem içim rahat etsin doktorlar aynı şeyi diyor ama geçmek bilmedi sürekli bir hırıltı
EfeD30 Ddd00 aynen bizimde òyle ya bundan sebep burnu tıkali balgamı zorluyo diye sanirim.iştahıda gidiyo diye dusunuyorum bi götürmek lazim gercekten
sinemyilmaz27 Canım hiç zaman kaybetmeden hemen al bebeğini doğru düzgün bı doktora gotur benim 5 buçuk aylık oğlum var 2 gece önce acildeydik sebebi ise krug diye bı hastalikmis şuan salginmis bebeklerde çocuklarda bizim de aynı hiriltimiz vardı doktora goturdum ciğerleri temiz biseyi yok dedi gönderdi iki gece önce oğlum uykudan uyandı öksürükten mosmor oldu nefes alamiyodu acile gittik hava verdiler ve iğne yaptılar krug olduğunu söylediler ses teli iltihaplanmasıymis böyle ciğerlerinden gelir gibi hırıltı yaparmış ama sorun ciğerleri değilmiş bize de aynı şeyi söylediler çok balgamı oluyor kusuyor sürekli atmaya çalışıyor şimdi o balgamı Allah korusun senin yavrunun da başına gelmeden bence bı götür kontrol ettir çünkü hastanede 15 tane bebek vardı hepsinde aynı problem ben şimdi hiç kimseyi yaklaştırmiyorum oğluma bulasiciymis birinden geçmiş dikkat et çok geçmiş olsun acil sifalar
Deletedmom412 sinemyilmaz27 doktorumuz instagramdaki hekimanne Görkem astarcıoğlu.. Bize yutmasının iyi bişey oldugunu söyledi ve yuttuğu zaman ya kakadan çıkıyo kusmuktan🤷🏻
Summ Bende yaşadım bunu 3 kez hatta. İzotonik sık ve burun aspiratörüyle çek rahatlat. Ters çevir sırtına vur. Çabalayıp burnundan sümük çıkmasını sağla uğraş biraz anlayacagın dümdüz yatarak bişey düzelmez. Sıcak tut iyice iyileşene kadar. 1hafta da geçti. Sonuç balgamlı kaka yeni yeni geçiyor. Eğer ki hırıltısı aşırıysa tabi ki doktora git asla ihmal etme ama dediklerimi de yap işe yarıyor.
Tuba_90 EfeD30 bizde aynıydık ben taze ıhlamur demleyip günde iki defa vererek azalttım öksürüğüde azaldı isterseniz deneyin derim günde iki kere 5 çay kaşığı kadar içirdim bana da özeldeki doktorum içirebilirsin demişti
Minnil Tuba_90 kaç aylıktı bebeğiniz benim oğlumda da öksürük balgam var 2 buçuk aylık acaba verebilirmiyim