Defneduru Ben de oglum 2 bucuk aylikken calismaya basladim. Ben nuk, lansinoh ve medelanin posetlerini kullandim, gayet saglamlar herhangi bir problem yasamadim. 180 ml doldurdum her poseti. Oglum 90-120 ml arasi iciyordu ozamanlar. Geceden dondurucan buzdolabinin alt kismina indiriyordum boylece sabaha kadar cozunmus oluyordu. Annem icecegi kadarini biberona koyup sicak Suda isitiyordu ve posette kalani bir sonrakinde kullaniyorduk. Buzdolabinda cozundugu icin 24 saat icinde verilebiliyor.