Mom62636362 Durusumm ben merak da etmemiştim herkese takılıyor mu diye, siz sormamış olsanız aklıma gelmicekti hatta 😄 çok rahatsız edici bir şey değil mi? Ben kasılırken ıkınıyormuşum farkında değilim, o sonda beni mahvetmişti
Durusumm Mom62636362 Bende birkac kisiye doğumu anlatırken aa bize takilmadi falan diyince merak ettim😂 benim sancim o kadar fazlaydı ki hicbirsey hissetmedim cok şükür
Tgbc kutsaltiramisu Sezaryen oldum takılmadı ☺️Doktorum kalkıp yürüyüp kendin gitmeni tavsiye ederim ama yok kalkmak istemiyorum dersen takarız dedi. İstemedim bende. Mecburi değil yani
Durusumm Tgbc bana sormadılar o an gerek gördüler demek ki ama daha doguma çok vardi ve zor da olsa kalkabiliyordum niye taktılar anlamadm