Svcnvebebegi rezene kimyon falan verme bence hiç çocuk onlarıda sindiremiyor ki zaten, sab ı tek kullanma biogaia yada zinco al bağırsak düzenleyici bunlar doktorun önermedi mi ilk bunları veriyorlar biz bio bitirdik 4 şişe işe yaramadı zinco ya geçtik 2. Ayda rahatladık şuan 70 günlüğüz inşallah sende rahatlarsın bende hiç uyumadığım günleri bilirim, rabbim yardımcın olsun. Birde gribe water kullanıyorum zinco ile o daha iyi geldi biraz pahallı bir ilaç ama çocuğa değer diyip alıyoruz